sábado, 18 de abril de 2020

GROC, GROC, GROC, FORA D'ESPANYA
(“Mort de gana” de La Trinca)

Ara sóc fora d'Espanya,
lluny d'Espanya, lluny d'Espanya!
Jo era president
d'un país molt maco,
i ara me n'han tret,
perquè he armat el “taco”.
I a sobre m'acusen
que això és un “atraco”!

Sóc, sóc, sóc fora d'Espanya,
lluny d'Espanya, lluny d'Espanya!
Vaig vestit de groc,
perquè a mi m'agrada.
Jo sóc un senyor
fora i dins d'Espanya.
I que ningú digui
que en Carles enganya!

Sóc republicà
i independentista,
i més català
que la llonganissa.
Vull que tothom voti
per la meva llista!
Groc, groc, groc, ben lluny d'Espanya,
lluny d'Espanya, lluny d'Espanya!




SI NO FOS

Si no fos que ja tinc gat
tindria un gos

Si no fos...
Si no fos que tinc pocs quartos
em faria el generós.

Si no fos...
Si no fos per les ulleres
ho veuria tot borrós.

Si no fos...
Si no fos per les amigues
tot seria esgarrifós.

Si no fos...
Si no fos a Catalunya
on trobaria redós?

Si no fos...
Si no fos pel Pati Groc
ja hauria tocat el dos.




Xavier Martí



No hay comentarios:

Publicar un comentario