sábado, 25 de abril de 2020










HAIKUS DE CONFINAMENT



Lluny de les platges
el terrat és fantàstic
com a solàrium.



Cau de la lleixa
la llibreta amagada
que jo buscava.



Llevant-me d'hora
demà veuré com broten
les flors de trèvol.



Les gotes cauen
gentilment de les fulles.
Sendera estreta.



És tan bonica!
M'he apressat a posar-me
màniga curta.



Durant les festes
una llum encantada
brilla en els rostres.



Molts barbs em tiben
els pelets de les cames.
Riu de muntanya.



Nena, no paris!
Veure't jugar m'alleuja
la llarga pena.



Dofins ocupen
el port deixat pels homes.
Murmuri d'aigua.



Al port contemplo
com els dofins es mouen
per l'aigua mansa.



Senglars ocupen
l'espai deixat pels homes
entre silencis.



Al mig del somni
m'he disposat a jeure
sota la lluna.

No hay comentarios:

Publicar un comentario